1227...ännu en jul förbi

Jaha...då var denna julen avklarad o done with. Blev rätt lugnt o skönt..JObbade till 16 sen drog jag direkt till Hovby o gjorde vid mig. Var inte så jätte mkt o göra på jobbet faktiskt....var värre juldagen. Men maten var god o mätt blev man...som vanligt alltid för mätt..  O julklapparna delades ut..tog lite tid o öppna allas... Klapparna ligger i hallen just nu..ska plocka upp allt sen... Kom nyss hem från 1 timmes simning. Hade ingen ro o simma idag...var för mycket stök i bassängen....Att folk inte fattar var man simmar o var man leker!... Men men..har rört mig lite iallafall...Har ju blivit mycket onyttigt nu i jul.
Veckan som kommer blir det jobb på Frendo må,ti, ons..ledig tors fre..o sen börja jobba på sjukan igen i helgen...har varit riktigt skönt att vara ledig därifrån!
Nu funderar man på vad man ska göra nyår...har ingen aning! Blev bjuden av Jessica i fira hos henne. Men vet inte om jag vill spendera nyår på Challan...har hört hur mycket skit som händer där under nyår.
får väl se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0