1219....Lugn morgon

Ja...då sitter man här igen...Har haft en rätt bra vecka, har funnit saker o göra för det mesta av tiden.. Tråkigt nog fick jag nyheten att fasan slitet av hälsenan... Kram till farsan!...Så jag har köpt lite grejer åt han inför julen...Sen tränade jag i må, tisdags...ska nog bege mig till träningen idag med...har syndat lite denna veckan..först med julbord på jobbet sen så bakade vi igår.
O snön har kommit! Vet inte om man skall vara glad eller inte hehe..Det är ju mysigt o fint men... jäkla trist på vägarna bara. Msn kanske borde ut o fotografera lite...vad jag önskar att jag hade en bra digital systemkamera....O jag byter ämnen lika fort som ja...
Iallafall i lördags (12 dec) så var det Julfest med "Statoil". Och det var skoj:) O god mat var det...var amerikansk julbuffe´. Vi spelade först bowling i en timme...I mitt lag var Roger, Sussie, Stoffe o jag.... Och vi kunde klart avgöra att Stoffe ska slopas nästa gång haha...Vårt lag kom iallafall 2a av sex lag. Jag har inga bilder just nu till förfogande så det kommer senare.

I torsdags var det årliga julbordet som vi har på jobbet (sjukhuset). Maten var väl ok..inte mer..men skönt att komma ifrån arbetet lite med sånt här.




  

(Ja...vi gör oss till)


Ja...sen igår...fredag...så åkte jag o handlade med Bea o Madde på Maxi..Sen drog vi hem till mig och bakade....Det blev vit ischoklad, safrransnittar, knäck, cornflakesgodis och biskotti med ingefära o kanel. O ja...vi lyckades rätt bra tyckte jag:) Sen satt vi o kollade på Bonde söker fru..enligt Beas önskemål;) Samtidigt åt vi chips o skumtomtar med....ska man synda så ska man...Därför jag ska träna idag haha...

           

Vi e så snygga...yeah ;) Ska se om jag får tag på deras bilder med. ..Det kommer mera lalala..

Nä...iväg o träna lite...See ya..eller ja..
____________Uppdatering
O nu kommer mera lala

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0