1210...en dag på stan

Vilken härlig dag..
Låg o drog mig i sängen till ja..10.50 då jag fick ett sms från Bea om att hon var i stan. Så jag gjorde vid mig o sällskapade henne i shoppingens anda. Jag var väl där i 2-2,5 timme...var rätt skönt o komma ut:) O köpte julklapp till brorsan. Efter det körde jag till ett annat ställe o köpte julklapp till morsan..o efter det körde jag annanstans o köpte julklapp till morsan o farsan...Så nu är allt inköpt...Skönt!!!! hehe
Sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt...slagit in alla klappar..o slappat i badkaret...Vill få bort den här förskylningen som jag lyckats skaffa..
Imorrn e det jobb som gäller..ska försöka börja 6 så jag kommer hem halv tre. Sen vet jag inte vad som händer..Är ju Idol så kommer antagligen kolla på det..men var..vet jag inte än... Sen på lördag e det jobb då med..men samt Julfest..ska bli sköj...Lite bowling innan maten.....bring it on!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0