1208

Ja..vad tiden springer förbi..snart jul...helt sjukt....Ska ge mig ut på torsdag då jag är ledig o köpa julklapparna...Så slipper man tänka på det. Har kommit igång bra med träningen nu..känns mkt bättre i min rygg..eller ja överhuvudtaget. Men får nog ta en paus nu tyvärr..har naturligtvis blivit förkyld...Wihoo...hoppas man klarar av o jobba veckan ut iallafall o vila må,tis.
I fredags var jag o morsan på Ikea i Älmhult...åkte direkt efter jobbet..så det blev lite införskaffning av krukor...som de inte sålde förra året..Mycket snyggare o ha likadana i fönstrena hehe. Sen köpte jag 2 julblommor så jag får lite extra juligt:) Satte även upp julgardinerna på kvällen o la fram dukarna..
Hehe...snacka om att jag var rastlös på lördagskvällen...kl 21 på kvällen började jag göra pasta o köttfärsås hehe..som jag frös in... (bra o ha)
Den 18e ska vi ha bakdag..,mums...(ska ju egentligen inte äta sånt..men va fan)...Får höra av mig till de andra o komma överens om vad vi ska baka...
O på lördag är det julfest med Statoil a k a Frendo. Ska bli skoj o träffa alla på en gång:)..Men ska nog hålla mig nykter...har inte bestämt mig än-.. Sen den 17e är det julbord på jobbet (sjukhuset)..mums fillibabba..haha
Ja..kanske får uppdatera viktminskningen...2a veckan gick jag ner 1 hekto..haha...o nu efter 3e så gick jag ner 1,2 kg..Men har märkt det mer på måtten än vad det gör på vågen...Omvandlar ju hullet till muskler...(hoppas jag haha).
Nä..nu ska jag snörvla vidare..
Ha d fint allesammans..
Kjam


Kommentarer
Postat av: Bea

Du, jag är oxå ledig imorgon och tänkte också springa på stan o fixa klappar. Vi kan väl höras??

2009-12-09 @ 21:10:05
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0