Tuddelu..0813

Today was a good day:)
Väcktes av ett sms imorse...var brorsan som berättade hur det gick med besiktningen på sin 940... Vaknade till och åt så smånigom frukost...sen mailade jag iväg en bild som jag framkallade på Allfoto...till morsan o deras vardagsrum..hon tyckte en bild jag tagit var så fin att hon ville ha den som tavla...Jag har den också som tavla, har bara ändrat färgen till mer gråbrun så det ser lite gammalt ut. Nog om det... Körde därefter till Hammar, Volvo och köpte ett service kit och kamrem..Vilket jag by the way ska byta imorrn..kom på att jag skulle ha ett kamrem paket..så man byter fästen, spolar o sånt med. Sedan körde jag till Hovby och tog hennes tavla o satte in fotot...tjusigt..brorsan var hemma iom han jobbar kväll. Så jag hjälpte han att lufta bromsarna..sen körde vi in med 850n och ombesiktgade den. GIck igenom..grattis hehe.. Jag besiktgade ju min i veckan...Flög igenom..gött.. hoppas det blir likadant med 460n när jag ställer på den.
Sen körde jag o morsan till Åhus och käkade glass....vi drog med oss Eva...Sen blev det en runda hem till Eva där vi drack kaffe och spelade kort...Linda var också med...Morsan skulle efter nån timme sen betala räkningen på Statoil..så Linda, jag o morsan körde till Pizzaboden och beställde mat hehe...Vi tog efterätten före maten....Men man får väl ha någon onyttig dag...Jag var lite dum igår och bara åt frukost... Har inte haft någon aptit på sistone. Så vi satt och käkade hemma hos Eva, så smånigom kom Kirsti förbi så vi satt och snackade med henne lite..O jag kom hem för en haltvimme sen kanske...Skönt o ha o göra:)
Om det e fint väder imorrn så ska jag och Linda köra till Stenshuvud och sen käka lite onyttigheter på Cafe Annorlunda.. har aldrig varit där...i vuxet tillstånd hehe.... Kim var förresten med i tidningen idag...han har tydligen blivit frälst i bilbingo så han var med på en bild där de satt i bilen..de hade sänt medelåldern rejält med o vara där haha... Hörde att han vann 1000 kr häromdan..
Ska tydligen jobba både lördag o söndag på mitt extrajobb.. Varför ångrar man sig alltid när man tackat ja? hehe..

Tjingeling på er!

ps...jag skriver onödigt mkt ibland..alert. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0