0831...Redan september

DÅligt av mig...att redan bli dålig på att uppdatera bloggen hehe.. mEn kan väl inte direkt skryta med att det hät så mycket på sistone heller... Jobbat..träffat Anders o jobbat..ungefär..
Jo för några dagar sen målade jag bilen haha...(460n)...tog lite sandpapper o slipade ner rosten som syntes o slängde på lite vit hammarlack haha.. Får väl se om jag orkar ta fram lacknaftan imorrn o ta bort det jag spillt..
Så nu är härmed den bilen ingen skönhet...den var kanske inte det innan heller men haha...
Satt o såg en reklam på tv idag...Med Chippendales show i Malmö..det kanske hade varit något haha..Följa med?:P
let me know hehe.

Annars händer inte mkt i veckan..jobba ons-fre...jo! ska ju på kräftskiva på lördag....Jessicas föräldrar lånar ut sitt hus...Vi blir 6 st...lagom..vi ska nog se till o ha skoj ändå hehe..
Nej..nu ska jag fortsätta kolla på 2½ men..
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0