0824... full rulle

Måndag måndag måndag..åh härliga måndag...
E det någon som tror mig?...Nä trodde inte det heller,..
Dagen har iallafall varit bra trots allt..Lagom o göra på jobbet...Sen stack jag direkt till gymmet och tränade en timme...Har inte varit där på en evighet...Men kändes ändå rätt bra. Tycker gym generellt e hur trist som helst...men känns bra efteråt dock.. Får se om jag tar en liten träningsrunda imorrn med. Har lagt på mig alldeles för mkt nu...Skyller på Statoil hehe..jag inbillar mig att jag började gå upp i vikt när jag började där för 1,5 år sen.
Sen åkte jag hem varm o svettig..o tog mig en välbehövd dusch. Pratade lite med Anders, sen så stack jag iväg till affären och handlade lite... När jag sedan kom hem igen (avskyr o handla) så började jag med maten..tog en timme...inte så farligt ändå...Och nu sitter jag proppmätt o har lyckats få i mig efterrätt med. (Magnum glass).
Detta är vad som blev till middag ikväll..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0