0821...det var denna veckan

Jaha, då har man redan jobbat en vecka efter semester. Helt sjukt hur tiden bara springer förbi. Jobbade ju i Lördags o söndags också så det har blivit 7 dgr i sträck nu... Riktigt gott med helg.
Ikväll så händer det inte allt för mkt... Känner mig rätt trött o varm.. Är i Hovby då jag inte orkade att sitta själv.... Blir väl lite spelande med morsan sen hehe, eller om jag hänger med Tobbe och Sandra till P-däcket. Får se , e ju ganska pissigt väder.
Imorrn blir det nog lite städning och så på dagen. OM det är fint kanske jag åker o tar mig ett dopp i Kiaby.. På kvällen skall jag åka till Vankiva och grilla lite hos Anders *mums mums*

Tänker fortfarande på huset jag gick miste om i Gualöv...varför ska banker alltid ställa till det för en? Nä vi som sköter oss i samhället ska ha det jävligt medan andra bara glassar på socialen eller kriminalitet. Om jag bara hade 100 000:-  =(=(=(=(=(=(=(=(

Sånt e livet, sååånt e livet. Så mycket falskhet bor det här. Det man förlorar, vinner en annan...lalala

haha

Tjing

Kommentarer
Postat av: bea

Visst ligger det mycket ide... trist att de ska vara så..

2009-08-22 @ 11:22:18
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0