0817...För en gångs skull...

Dagens jobbedag blev rätt lugnt...skönt med en liten mjuk start... Såg nog ut som en snigel så sakta som jag gick ibland hehe... När jag kom hem så vilade jag lite..sen röjde jag lite eftersom man blir lat ibland och bara lägger sakerna runt sig... Morsan kom förbi eftersom hon skjutsat hem brorsans flickvän... Så vi snackade lite och drack kaffe...höll samtidigt på att laga mat...För en gångs skull... det är inte ofta jag lagar mat nuförtiden ..Men gott var det.,..och gjorde till imorrn med...Göttans...
Träffade en kille igår...var trevligt..
Blir nog bara att ta det lugnt ikväll tror jag..känner mig lite seg.. Blir nog inte mer skrift idag
Ha d gottans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0